Przejęcie placu budowy przez wykonawcę robót nastąpiło 21 kwietnia 2011 roku.
W ramach inwestycji wykonano:
- remont nawierzchni drogi wraz z naprawą krawędzi na odcinku 6,878 km,
- poszerzenie drogi wraz z poboczem z kruszywa łamanego na całym odcinku drogi,
- chodniki z kostki brukowej o łącznej dł. – ok. 3,50 km,
- ciąg pieszo–rower. z kostki bet., szer. 2 m i dł. 2,2 km,
- ciąg pieszo–jezdny z kostki beton. w msc. Lublewo,
- wjazdy bramowe i zjazdy dróg bocznych ok. 60 szt.,
- odtworzenie rowów na całej długości drogi wraz z wzmocnieniem skarp,
- zatoki autobusowe wraz z wiatami autobusowymi – szt. 10,
- oznakowanie pionowe i poziome w tym specjalne oznakowanie dla szkół w msc. Lublewo i Bielkówko,
- wycinkę drzew wraz nasadzeniem nowych- 108 szt.,
- montaż barier drogowych,
- montaż barier dla pieszych,
- przebudowę istniejących linii podziemnych,
- przebudowę kanalizacji deszczowej w msc. Bielkówko,
- budowa separatorów, osadników, piaskowników, wylotów kolektorów, wpustów deszczowych,
- regulacja wysokościowa armatury wodociągowej,
- regulacja studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej,
- usuniecie kolizji teletechnicznych,
- zabezpieczenie infrastruktury teletechnicznej,
- usunięcie napotkanych kolizji uzbrojenia terenu,
- budowę oświetlenia ulicznego na odcinku Bielkowo- Bielkówko (linia kablowa oświetleniowa YAKY 4×35 L= 987 m (1192 m) wraz z słupami oświetleniowymi Valmont typu ORION P S i oprawami – szt.28).
Remont obiektu mostowego:
- rozbiórka uszkodzonych elementów mostu,
- naprawa uszkodzonych elementów płyty pomostu,
- wykonanie kapy chodnik. pomostu gr. 23–32cm,
- wykon. kapy chodnik. na skrzydłach gr. 23–32cm,
- montaż bariero –poręczy mostowej,
- wykonanie dylatacji asfaltowej,
- wykonanie na izolacji mostowej oraz dojazdach warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego,
- naprawa elementów podpór i spodu konstrukcji,
- wykonanie płyty przejściowej gr. 25 cm i dł. 4 m,
- umocnienie skarp rzeki betonową kostką brukową oraz płytami ażurowymi betonowymi,
- zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych pionowych i poziomych (przyczółki, filary, skrzydełka, gzymsy) powłoką wodoszczelną mineralną cienkowarstwową typu PCC.